neZiskový marketing • České Budějovice | Kreatins

Profesionálové neziskovkám

Inspiruj se profesionály, poznej své schopnosti, aby se ti akce vždy podařila podle tvého vysněného plánu.

25. - 26. října 2022


Žižkárna - České Budějovice

neZiskový marketing

Na co se můžeš těšit?

Bez úspěšného marketingu nebude návštěvnost tvojí události optimální.  Každý marketing je zodpovědná za úspěch akce. Cílem workshopu je předat profesionální metody práce neziskovým pořadatelům kulturních akcí, aby byli schopni samostatně a efektivně realizovat svoje eventy.


12+ hodin

Více než 12 hodin přednášek, diskuzí, dotazů a kooperací s našimi hosty. Je jen na tobě, jak tento čas využiješ a jestli se přiučíš něco nového.


2 lektorské přístupy

2 profesionální týmy ve svých oborech, každý s jiným přístupem a svou cestou. Jejich práce je baví, živí. Seznámí tě s danou problematikou a předají ti nezbytné zkušenosti pro tvojí další cestu


Poznej řečníky neziskového marketingu

Otta Kovařík

Chilli Production

Překvapuje nápady, které ze sebe chrlí obrovskou kadencí. Strategickým myšlením a propojováním všeho, co zná, posouvá své klienty na další level oproti konkurenci. Je precizní, chce od všech maximální nasazení a nadšení. Nikdy mu nestačí “to stačí”.

Tomáš Jarolím

Chilli Production

Rozený lídr. Jeho nadšení pro technologie a velké business zkušenosti nás všechny posouvají kupředu. Neustále pracuje na svém rozvoji a pak to vše dokáže využít pro naše klienty, pro které je nepostradatelným v jejich růstu.

Lenka Cimlová Ostrá

Jihočeské divadlo

Markeťačka, grafička a kreativní duše, která drží ochranou ruku nad vizuální identitou. Vývoj, dlouhodobé plánování a sledování trendů v oblasti marketingu a komunikace je její každodenní chleba. Její práce je její koníček. Ráda překonává překážky a řídí se heslem, že slovo nejde neexistuje.

Cílová skupina

realizátoři malých a středních neziskových eventů, marketéři kulturních odborů, amatérské kulturní aktivity, manažeři kulturních zařízení

Obsah setkání

Úterý - Žižkárna

Chilli Production
Otta Kovařík a Tomáš Jarolím

8:30 - prezentace účastníků, společná snídaně

9:00 - Teorie a princip marketingu, vlastní úvod

10:30 - vydechnutí a protažení

11:00 - Rozklad use case - Alšova jihočeská galerie

13:30 - oběd

14:30 -Vytvoření marketingové strategie imaginárního subjektu

18:00 - pivo, víno, chlebíčky, neformální večer

Středa - Žižkárna

8:30 -  společná snídaně

9:00 -Web jako základní nástroj online marketingu

10:30 - vydechnutí a protažení

11:00 - Ferman základem dat marketingu

13:30 - oběd, káva a sladký

Přihlaš se na workshop

Vstupné*
Chceme být dostupní pro všechny a tak jsme nastavili tři cenové hladiny. Vyberte si cenu, podle svého svědomí