neZiskový marketing • České Budějovice | Kreatins
Říjen 25, 2022
Profesionálové neziskovkám
Inspiruj se profesionály, poznej své schopnosti, aby se ti akce vždy podařila podle tvého vysněného plánu.
25. - 26. října 2022
Žižkárna - České Budějovice
neZiskový marketing
Na co se můžeš těšit?
Bez úspěšného marketingu nebude návštěvnost tvojí události optimální. Každý marketing je zodpovědná za úspěch akce. Cílem workshopu je předat profesionální metody práce neziskovým pořadatelům kulturních akcí, aby byli schopni samostatně a efektivně realizovat svoje eventy.
12+ hodin
Více než 12 hodin přednášek, diskuzí, dotazů a kooperací s našimi hosty. Je jen na tobě, jak tento čas využiješ a jestli se přiučíš něco nového.
2 lektorské přístupy
2 profesionální týmy ve svých oborech, každý s jiným přístupem a svou cestou. Jejich práce je baví, živí. Seznámí tě s danou problematikou a předají ti nezbytné zkušenosti pro tvojí další cestu
Poznej řečníky neziskového marketingu
Otta Kovařík
Chilli Production
Překvapuje nápady, které ze sebe chrlí obrovskou kadencí. Strategickým myšlením a propojováním všeho, co zná, posouvá své klienty na další level oproti konkurenci. Je precizní, chce od všech maximální nasazení a nadšení. Nikdy mu nestačí “to stačí”.
Tomáš Jarolím
Chilli Production
Rozený lídr. Jeho nadšení pro technologie a velké business zkušenosti nás všechny posouvají kupředu. Neustále pracuje na svém rozvoji a pak to vše dokáže využít pro naše klienty, pro které je nepostradatelným v jejich růstu.
Lenka Cimlová Ostrá
Jihočeské divadlo
Markeťačka, grafička a kreativní duše, která drží ochranou ruku nad vizuální identitou. Vývoj, dlouhodobé plánování a sledování trendů v oblasti marketingu a komunikace je její každodenní chleba. Její práce je její koníček. Ráda překonává překážky a řídí se heslem, že slovo nejde neexistuje.
Cílová skupina
realizátoři malých a středních neziskových eventů, marketéři kulturních odborů, amatérské kulturní aktivity, manažeři kulturních zařízení
Obsah setkání
Úterý - Žižkárna
Chilli Production
Otta Kovařík a Tomáš Jarolím
8:30 - prezentace účastníků, společná snídaně
9:00 - Teorie a princip marketingu, vlastní úvod
10:30 - vydechnutí a protažení
11:00 - Rozklad use case - Alšova jihočeská galerie
13:30 - oběd
14:30 -Vytvoření marketingové strategie imaginárního subjektu
18:00 - pivo, víno, chlebíčky, neformální večer
Středa - Žižkárna
8:30 - společná snídaně
9:00 -Web jako základní nástroj online marketingu
10:30 - vydechnutí a protažení
11:00 - Ferman základem dat marketingu
13:30 - oběd, káva a sladký