Produkční fórum • České Budějovice | Kreatins
Duben 24, 2023
Chceme být zodpovědnou a udržitelnou organizací. Rušíme Produkční fórum 2023.
Zejména na základě vlastních komunikačních a organizačních nedostatků jsme nezvládli zajistit efektivní propagaci Produkčního fóra. Nechceme vytvářet nablýskané eventy bez diváků a velmi si vážíme našich lektorů. Náklady na PF jsou přes 70 tisíc korun.
Jsme hrdí na to, že jsme získali městskou dotaci na Budování kapacit a nechceme prostředky z EHMK rozpočtu utratit nesprávně.
Pokusíme se s lektory vytvořit přístupnější produkt, který vám lépe představí postupy lektorů PF.
Omlouváme se a děkujeme vám za přízeň.
Produkční fórum • České Budějovice | Žižkárna
Poznej své schopnosti,
aby se ti akce vždy podařila podle tvého vysněného plánu.
24. - 25. dubna 2023
Žižkárna, České Budějovice
Produkční fórum
Na co se můžeš těšit?
Každá produkce je zodpovědná za úspěch akce. Cílem fóra je předat profesionální metody práce neziskovým pořadatelům kulturních akcí, aby byli schopni samostatně a efektivně realizovat svoje eventy.
16+ hodin
Více než 16 hodin přednášek, diskuzí, dotazů a kooperací s našimi hosty. Je jen na vás, jak tento čas využijete a jestli se přiučíte něco nového. Čím víc dáte, tím víc dostanete!
4 lektorské přístupy
5 profesionálů ve svých oborech, kteří vás seznámí s problematikou produkce a předají vám nezbytné zkušenosti pro vaší další práci.
Neformální večer
Součástí setkání je otevřený neformální večer s kreativními aktéry. Přijďte si popovídat o problematice nad sklenkou oblíbeného nápoje.
Cílová skupina
produkční a vedoucí kulturních a kreativních organizací, organizátoři kko projektů
Poznej řečníky produkčního fóra
Katarína Morávek Ďuricová
Manažerka lokálních i mezinárodních projektů současného umění a nezávislé kultury,
světelná designérka,
od roku 2014 technická ředitelka festivalu TANEC PRAHA a později i festivalů Česká taneční platforma a Bratislava v pohybu.
Anna Mašatová
hudební publicistka, manažerka, historička umění, zakladatelka vzdělávací platformy a hudební konference Music Navigator
zakladatelka PR a bookingové agentury AMPromotions
v letech 2017 – 2022 zasedala v dramaturgické radě české hudební exportní kanceláře SoundCzech a v grantové komisi Ministerstva kultury pro Alternativní hudbu
od roku 2022 je odbornou asistentkou na Janáčkově akademii múzických umění v Brně.
působila na pozici Head of communications festivalu Rock for People, byla ředitelkou showcase festivalu Nouvelle Prague, zasedala v panelech na WOMEX, Ment Ljubljana, Czech Music Crossroads a další.
Aleš Seifert
ředitel Alšovy jihočeské galerie, historik umění
Vedl Oblastní galerii Vysočina, předtím pracoval na odboru kultury krajského úřadu Vysočina. Je absolventem historie a muzeologie na Slezské univerzitě v Opavě.
Od covidové pandemie realizují projekt Chodit na umění není umění.
Za jeho vedení získala AJG cenu Instituce roku za výstavy v roce 2021. Tou největší byla výstava Malevič a ruská avantgarda.
V roce 2022 navázala AJG obdobně úspěšnou výstavou Senzační realismus Theodora Pištěka.
David Gaydečka
hudební producent, pořadatel mezinárodních festivalů Metronome Prague (od roku 2016) a United Islands of Prague (od roku 2004). Provozuje hudební agenturu Joe’s Garage Live, která poskytuje management tuzemským i zahraničním hudebníkům.
V covidu realizoval improvizované akce, jednou z nich byl i třítýdenní multižánrový festival Praha Září na pražském Výstavišti. V únoru pak v koprodukci s Českou televizí téměř čtyřhodinový hudební přímý přenos z Národního divadla pod názvem Národ sobě - kultura tobě.
Martin Voňka
hudební producent, pořadatel mezinárodních festivalů Metronome Prague (od roku 2016) a United Islands of Prague (od roku 2004).
Mezi největší jména, která zatím zavítala na pražské Výstaviště, patří třeba Kraftwerk, Primal Scream, Morcheeba, Sting, Iggy Pop, Chemical Brothers nebo Massive Attack stejně jako mnoho uznávaných interpretů z české scény.
Témata fóra
O produkci jde mluvit roky a roky.
Tato témata jsou důležitá pro nás:
autorské poplatky, bezpečnost eventu, cílová skupina, dobrovolníci, efektivita práce, ekoklub, ekologie projektu, enviromentální event, evaluace, freelanceři nebo zaměstnanci, fundraising, indoor vs. open air, klubové členství, legislativa, management, marketing akce, nastavení cílů, nefinanční spolupráce, obchodní vs. výkonná vs. technická produkce, orientace v elektronickém prostředí, personál, plánování, produkční kreativa vs. zadání od klienta, projektové řízení, propagace, rozpočet eventu, rozpočet vs. budget, teamová komunikace, technická realizace eventu, time a stress management eventu, vlastní nebo rent, vyjednávání, zábory
Máte svoje? Napište nám je. Zeptejte se přímo.
Harmonogram fóra
Pondělí -Žižkárna
08:30 - společná snídaně
9:00 - Úvody řečníků
13:00 - Společný oběd
14:00 - Produkční témata
enviromentální event, legislativa, rozpočet vs. budget,
fundraising, marketing akce, dobrovolníci, indoor vs. open air, technická realizace eventu, obchodní vs. výkonná vs. technická produkce, time a stress management eventu
17:00 - Neformální otevřený večer
Úterý - Žižkárna
8:30 - Společná snídaně
9:00 - Produkční praxe
bezpečnost eventu, zábory, ekologie projektu, nastavení cílů, dobrovolníci, projektové řízení, efektivita práce, evaluace, teamová komunikace, rozpočet eventu
13:00 - Společný oběd
14:00 - Leader témata
personál, plánování, propagace, fundraising, autorské poplatky, vlastní nebo rent, nefinanční spolupráce, freelanceři nebo zaměstnanci